23 sierpnia 2014

moja rehabilitantka

     Tutaj chciałem wspomnieć o niezastąpionej mojej "osobistej" rehabilitantce pani Martynie. No to krótko i na temat BARDZO DZIĘKUJĘ za zaangażowanie, za pamięć, za sympatię i troskę o mnie :-)

Dla niewtajemniczonych - pani Martyna nie tylko rehabilituje mnie metodą Vojty, ale i udziela bardzo przydatnych rad odnośnie całego mojego rozwoju. Poza tym dba o to aby mojej mamie wygodnie było podczas rehabilitacji (mamy wypożyczoną właśnie od pani Martyny specjalne łóżko do rehabilitacji - i  faktycznie jest dużo wygodniej - oczywiście mojej mamie, bo ja i tak płaczę i próbuję zwiać ... i oczywiście nic z tego). I co jest jeszcze super - ta pani naprawdę mnie lubi a ja Ją :-*

A to super fajny prezent właśnie od pani Martyny - ale mam frajdę :-D zresztą nie tylko ja - Zuzia też :-)))

zobaczcie sami:





i jeszcze kilka fotek :-)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz