27 kwietnia 2014

hip hip HURRRA - ja wszystko słyszę

     Byłem z rodzicami na badaniu słuchu (przypomnę krótko, że na badaniu dwa miesiące temu stwierdzono u mnie niedosłuch, który kwalifikował mnie do założenia aparatów słuchowych) - to badanie miało potwierdzić lub wykluczyć poprzednią diagnozę.
     Po przeprowadzeniu badania słuchu trzema różnymi metodami (w tym ABR podczas, którego musiałem spać) pani doktor WYKLUCZYŁA NIEDOSŁUCH !!!!!!!!!!!!! 
   


JA WSZYSTKO SŁYSZĘ :-) i mamę, i tatę, i Zuzię, i babcie, i pieski, i kotki, i nawet ptaszki i szepty.
!!!!! CUDOWNIE !!!!!


Ps. Rodzice przez te dwa miesiące myśleli, że prawie nie słyszę. Teraz już wiedzą, że czasami po prostu nie jestem zainteresowany różnymi dźwiękami - w tym i ich głosem :-D

 na badanie jechałem taki wesoły (rodzice nie bardzo)




po badaniu było jeszcze lepiej (rodzice też się uśmiechali)



























2 komentarze:

  1. HURA HURA HURA!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hurra! Wspaniała nowina;) Uściski i całusy dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń