27 czerwca 2015

wielkie pakowanie

A dzisiaj WIELKIE pakowanie :-)
Mam przy tym super zabawę:-) co mama naszykuje ja strącam, co mama spakuje do torby czy walizki ja wyciągam - ale fajnie :-)))

no i koniec pakowania - jestem gotowy na nowe przygody :-))) oprócz rehabilitacji zamierzam odpoczywać, poznać nowych przyjaciół i świetnie się bawić :-)))




aaaaaaa  i się wydało - byłem u fryzjera, tym razem w moim mieście. Mi się podoba nowa fryzurka  a  z tyłu zostawiłem sobie loczki  ;-)


Życzcie mi miłego pobytu :-)
Ps. buziaki dla wszystkich, którzy mnie lubią :-*
Ps.2 Pani Jolu!  loczki zostały specjalnie dla Pani :-*

2 komentarze:

  1. Piotrusiu dziękuję za loczki. Życzę Wam udanego pobytu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :-) i dziękuję - pewnie właśnie tym życzeniom pobyt właśnie taki był :-) buziaki :-*

      Usuń