07 stycznia 2016

PROŚBA O WASZ 1% podatku

     Moi Kochani, to staje się już tradycją !!! 

     Tak jak w roku ubiegłym oraz jeszcze poprzednim, zwracam się do Was z ogromną prośbą o przekazanie Waszego 1% podatku dla mojej małej osóbki. 
     Dwa ubiegłe lata pokazały, że jesteście dla mnie i moich rodziców ogromnym wsparciem :-). To właśnie dzięki Wam mogę uczestniczyć w turnusach rehabilitacyjnych i korzystać z wielu wspaniałych specjalistów, którzy pomagają mi kroczyć właściwą ścieżką rozwoju. 
     Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję i jednocześnie proszę. Wspomóżcie mnie w tym roku i następnym, i następnym, i ........ 

     Niestety medycyna nie będzie w stanie naprawić błędu genetycznego, który zagościł w moim ciałku, za to Wy możecie pomóc i pomagacie w zdobyciu przeze mnie SAMODZIELNOŚCI :-)))

     Dziękuję nie tylko tym, którzy oddają swój 1% podatku lub przekazują darowiznę na konto w fundacji, ale również tym, którzy po prostu ze mną SĄ, akceptują mnie, cieszą się moimi postępami i mówią światu, że fajny ze mnie chłopak - WSZYSCY JESTEŚCIE WSPANIALI!!!!!

                          JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ I PROSZĘ
                                                                   - Wasz Piotruś 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz