29 lipca 2014

WAKACJE !!!!!!!!!!!

     A to prawdziwa przyczyna mojej nieobecności - byłem na wakacjach - takich prawdziwych (mama nawet odpuściła mi rehabilitację). Pojechaliśmy razem z rodzicami, siostrą i babcią nad nasze morze, niedaleko turystycznego miasteczka, z dala od hałasu, tłoku i całego turystycznego zgiełku - i właśnie chyba to było najlepsze.  Nic tylko cisza, spokój, spacery, kocyk, plaża, morze, las, słonko, pyszności - no jednym słowem BAJKA :-) A jak już nam się zachciało tego zgiełku to wystarczyło 10 min. spacerkiem przez piękny las i już byliśmy na lodach, gofrach i pozostałych wakacyjnych straganach :-)

     Każdy z nas może powiedzieć, że było naprawdę SUPER!!!

     Na jeden raz nie uda mi się wszystkiego pokazać jak było w tej "bajce" - będę dawkował fotki.
Zacznę od chyba tych najfajniejszych momentów - zapoznanie z Bałtykiem. I wiecie co, to nie tak jak z trawą (do niej cały czas się przekonuję), morze polubiłem od pierwszego wejrzenia i dotyku. Coś wspaniałego: jakie ono ma fajne fale i piasek. Ogromną frajdę sprawiało mi szuranie stopkami po mokrym piasku i to jak fala przykrywała mi moje nóżki a i czasami brzuszek. No i ten szum fal, przy którym tak bajecznie się zasypia i śni - ojjjj szkoda, że to już za nami.
 



 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz