12 lipca 2014

szykuje się wielki dzień :-)

     hej, hej

jutro wielki dzień po raz pierwszy odbędzie się przyjęcie specjalnie dla mnie i mojej siostry - wyprawiamy wspólne urodziny :-)
     Co prawda Zuzia już miała urodziny, ja będę miał dopiero 21 lipca - ale czy to ma jakieś znaczenie???
Przyjęcie odbędzie się na dworze w parku, będzie tort, ognisko z kiełbaskami i zabawy dla dzieci - ale będzie fajnie :-D
Szkoda tylko, że zabraknie kilka bliskich mi osób :-(  - trzeba będzie jakoś to nadrobić!!!

     A tymczasem dzisiaj trwały przygotowania: Zuzia poszła z babcią na działkę po malinki, które mają znaleźć się w torcie, mama cały czas coś pakuje, szykuje i piecze biszkopt a ja i tata hmmmm zobaczcie sami

to się nazywa relaks i zabawa w jednym

hamak na balkonie - super sprawa :-)  polecam :-)






  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz