04 listopada 2015

wielki krok edukacyjny

     To był mały, wielki dzień - PRZEDSZKOLE!!!!

Tak, tak byłem dzisiaj w przedszkolu, do którego zacznę regularnie chodzić już od stycznia :-). Na razie będę tam gościem. Dyrekcja przedszkola wyraziła zgodę na to, abym mógł od czasu do czasu odwiedzić moją przyszłą grupę i pomalutku poznawać panujące tam zwyczaje. To dla mnie i dla moich rodziców bardzo ważne - przecież jestem wyjątkowy :-). Wiem, wiem każde dziecko jest wyjątkowe :-))) i to jest święta prawda :-). Rodzice po prostu trochę się denerwują, bo nie wiedzą czy sobie poradzę. Wszystkie dzieci w mojej przyszłej grupie chodzą, mówią, śpiewają - a ja jeszcze nie :-(
Ale ja się nie martwię - mam plan: to właśnie od moich nowych kolegów i koleżanek  zamierzam  wiele się nauczyć i zaskoczyć mamę i tatę  :-))). Trzymajcie kciuki, żebym dał radę :-)))

     I jeszcze kilka słów o tym jak było. A było SUPER!!! Pobawiłem się na dywanie z dziećmi, koleżanki przyniosły mi różne fajne auta do zabawy, kumpel mi je zabrał, byłem umyć ręce razem ze wszystkimi dziećmi, siedziałem samodzielnie przy stoliku, dostałem bułeczkę i picie (nie skosztowałem, bo byłem zafascynowany tym co się dzieje wokół mnie) i wiecie co jeszcze ??? Położyłem się na łóżeczku i przykryłem kocykiem - nie zasnąłem, bo to nie była moja pora snu :-).
Mój wielki dzień zaliczam do UDANYCH :-)

Jeszcze nie mam żadnych zdjęć z przedszkola, więc w zamian misiu dla Was :-*




Pozdrawiam wszystkich :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz