26 listopada 2015

Wasz 1% :-)))


 DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!!!!!
w podziękowaniu - buziak dla WAS !!!!!

1% WASZEGO PODATKU na moim koncie w Fundacja Dzieciom Zdążyć z Pomocą  ZAKSIĘGOWANY :-) !!!!!!!

     Fundacja nie podaje dokładnych danych osób, które zechciały mi pomóc przekazując swój 1% podatku, informuje tylko z jakiej miejscowości dana wpłata pochodziła :-). Dlatego też moje podziękowania kieruję do osób z:
Nowej Soli, Zielonej Góry, Drezdenka, Krosna Odrzańskiego, Słubic, Warszawy, Wrocławia, Tczewa, Leszna, Łodzi, Polkowic, Świebodzina, Wschowy, Żar, Ostrołęki, Gorzowa Wlkp., Czarnkowa, Poznania, Gdyni, Żagania, Wołowa i Zgorzelca :-))).
    Jeszcze raz dziękuję WSZYSTKIM: rodzinie, przyjaciołom, znajomym i nieznajomym za przekazanie 1% swojego podatku właśnie mojej, małej osóbce, za zaangażowanie w rozpowszechnianiu informacji o potrzebie pomocy oraz za słowa, które często dodają mi i mojej rodzinie dużo sił i wiary w to, że będzie dobrze  :-).
     Dzięki Waszym wpłatom mogę już zacząć pakować walizki i szykować się na turnus rehabilitacyjny :-))).  Już raz, właśnie dzięki Wam, mogłem uczestniczyć w takim turnusie, a teraz (również dzięki Wam) wiem, że znowu tam pojadę!!!! JUPiiiiiiii :-))).
Środki zgromadzone na koncie w fundacji częściowo pokryją również wydatki związane z moimi wizytami u specjalistów: lekarzy, rehabilitantów i terapeutów.

  Jeszcze jedne podziękowania:
"dziękuję za to, że po prostu jesteście, że przyglądacie się mi i moim postępom, za to, że komentujecie i chwalicie moje poczynania i w końcu za to, że mnie lubicie a czasem i kochacie - to dla mnie i mojej rodziny bardzo ważne.  DZIĘKUJĘ :-*

                                                                    Wasz Piotruś 
                                                                    (do podziękowań dołącza się moja rodzinka :-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz