01 października 2015

skrót tygodnia :-)

Oto skrót wybranych dni tygodnia.
     Całą sobotę spędziłem na działce. Tata posadził kilka drzewek, które w przyszłości mają stać się pięknym żywopłotem . Tego dnia miałem też długą drzemkę, spałem prawie trzy godziny! !! A kiedy się przebudziłem czekała na mnie pyszna, cieplutka zupka :-)  Ha, ha i to nie wszystko - dzień zakończyliśmy ogniskiem!!! To był bardzo miły, rodzinny dzień:-)

 


   




    Minioną niedzielę również zaliczam do udanych. Poranek spędziłem u babci, z którą dużo się bawiłem i przy okazji uczyłem. Dobrze się razem dogadujemy, więc nie było żadnego problemu, żebym mógł zostać na drzemkę i obiadek. Kiedy ja byłem z babcią, Zuzia razem z rodzicami, bawili się wraz z harcerzami w grę terenową :-). Po grze przyjechali po mnie i do wieczora bawiłem się razem z nimi - było super! !! Ojjjj weekend był bardzo udany!!!

 



     W tym tygodniu, zacząłem ćwiczyć niezwykle trudną do opanowania umiejętność - smarkanie!
Jestem na etapie obserwacji i naśladowania :-) ... chyba jestem na dobrej drodze :-)


     We wtorek nie odbyłem terapię w piaskownicy i na huśtawce :-)
Oczywiście, oprócz tego była, jak co wtorek, rehabilitacja z panią Martyną - było super!!! Dużo ćwiczyłem z kocykiem :-) Była też wspólna zabawa w "a kuku" i huśtanie. A najważniejsze było to, że podczas tych zabaw duuuużo pracował mój brzuszek.
Zadania logopedyczne z mamą też wykonane - ojjj pracowity, ale i przyjemny dzień:-)








     Uwaga, uwaga - jutro też zapowiada się piękny dzień. Jedziemy na moje pierwsze zajęcia z muzykoterapii. Zajęcia będą odbywały się raz w tygodniu w Zielonej Górze - a wszystko to dzięki  Stowarzyszeniu Przyjaciół Osób z Zespołem Downa i jego nowemu zarządowi :-). Będę spotykał się często i regularnie z moimi zespołowymi kumplami i koleżankami - nie mogę się doczekać!!!
Relacja już wkrótce :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz