21 marca 2016

ŚWIATOWY DZIEŃ ZESPOŁU DOWNA



     Zastanawiacie się o co chodzi z tymi KOLOROWYMI SKARPETKAMI?????

      Już tłumaczę:

Dzisiaj obchodzimy Światowy Dzień Zespołu Downa w kolorowych skarpetkach. 
Chodzi o głośne i widoczne wyrażenie swojej AKCEPTACJI i TOLERANCJI wobec dzieci i osób dorosłych z Zespołem Downa :-))) i „zarażenie” tym innych :-))) 

      Kto ma chęć i jeszcze tego nie zrobił, niech szuka kolorowych, niepasujących do siebie skarpet i zakłada na stopy :-)))
Oczywiście nic na siłę!!! Bo przecież nie chodzi o POKAZ, a o Wasz uśmiech posłany do osób z zespołem Downa każdego dnia :-) 
      Osoby, które założyły dziś wesołe skarpetki sprawiły mi i mojej rodzinie ogromną przyjemność i radość – DZIĘKUJĘ Wam, ale dziękuję też wszystkim tym (niezależnie od tego jakie mają dziś skarpetki), którzy mnie akceptują, lubią, kochają a i coraz częściej podziwiają :-)))

Zobaczcie jak Zuzia wystroiła się dzisiaj do szkoły - ona jest cudowna, szła cała dumna i szczęśliwa. 
Na policzkach miała cyfry 21 i 3 ......... i nie symbolizowały one Pierwszego Dnia Wiosny, ale 21. parę chromosomów i znajdujące się w niej 3 a nie (jak u większości ludzi) 2 chromosomy. 

ZUZIA JEST NAJLEPSZĄ 
I NAJODWAŻNIEJSZĄ SIOSTRĄ NA ŚWIECIE!!!!!!!!!!!!!
 


1 komentarz:

  1. Piotrusiu Twoja siostra jest tak samo cudowna jak Ty. Każdy chciałby mieć taką siostrę.

    OdpowiedzUsuń