04 marca 2016

MAKATON

Witajcie :-) 


 Jakiś czas temu, wspominałem Wam, że mama postanowiła ułatwić mi sprawę komunikowania się z otaczającym mnie światem, ucząc mnie gestów Makatonu. 
     "Głównym założeniem wprowadzania gestów systemu Makaton jest umożliwienie podstawowej komunikacji, a następnie, o ile jest możliwe, przejść do pełniejszego systemu komunikacji, jakim jest mowa ("Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem Downa - teoria i praktyka" B.B.Kaczmarek)". 
Dla bardziej zainteresowanych odsyłam na stronę www.makaton.pl :-)    
      Przypomnę jeszcze tylko, że mama uczestniczyła w szkoleniu Makatonu, która prowadziła autorka polskiej wersji Makatonu dr B.B. Kaczmarek i dużo się tam nauczyła :-) Teraz uczy mnie i moje najbliższe otoczenie jak stosować różne gesty :-))) - mówię Wam to naprawdę fajna zabawa !!!

Nagraliśmy kilka filmów, na których wykorzystuję Makaton :-) 
Miłego oglądania :-) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz