19 listopada 2014

DZIĘKUJĘ ZA 1% PODATKU!!!!!

     Chciałem podziękować Wszystkim, którzy przyczynili się do tego, że na moim subkoncie w Fundacji Dzieciom Zdążyć z Pomocą znalazły się środki pieniężne, które możemy wykorzystać na potrzeby związane z moim zdrówkiem i rozwojem. Na początku trochę się wystraszyłem - myślałem, że oznacza to jeszcze więcej ćwiczeń. Na szczęście, rodzice wytłumaczyli mi, że oczywiście przede mną wiele nowych ćwiczeń, ale nie wszystkie będą trudne. Wiele z nich to ma być czysta przyjemność np. hipoterapia, dogoterapia, ćwiczenia w basenie a może nawet jakiś turnus rehabilitacyjny.
     Więc suuuper - bardzo, bardzo dziękuję i przesyłam buziaki :-*

Przeczytajcie też zakładkę "podziękowania" - jest tam kilka słów od rodziców :-)

HIP HIP HUUURRRA :-) DZIĘKUJĘ  :-) (jestem golaskiem, bo to tuż po rehabilitacji wg Vojty)




2 komentarze:

  1. Twoje buziaki Piotrusiu są słodkie. A cały Ty jesteś "do schrupania".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, dziękuję szkoda tylko, że nie wiem kto chciałby mnie schrupać - może bym się skusił ;-) pozdrawiam :-)

      Usuń