21 stycznia 2015

kilka nowości :-)

Znowu jest tyle do opowiedzenia, że nie wiem od czego zacząć - dzisiaj tylko część.
Będę pisał zwięźle :-)

     Dzisiaj skończyłem 1,5 roku!!!  Z tej okazji postanowiłem sprawić rodzicom i bliskim kolejny powód do radości - mianowicie, zrobiłem do nocnika ...... kupę :-), ale była radość - ja oczywiście śmiałem się z rodziców, a nie z tego, że coś tam się znalazło w tej "żółtej misce" :-D



Teraz już z innej beczki :-)
     Kilka dni temu rodzice kupili bardzo ciekawą książkę, która może stać się lekturą  szkolną :-)
Książka jest dziewczynce, która ma zespół Downa - Zuzi bardzo spodobała się historia Innej.
Kto chciałby lepiej poznać świat osób z zespołem Downa - bardzo polecam. Jeżeli zapoznacie się z treścią i stwierdzicie, że faktycznie książka zasługuje na to, by stać się lekturą - zapraszam na stronę ministerstwa:
 http://men.gov.pl/index.php/58-nie-przypisane/1642-ankieta

Oddajcie swój głos wpisując w odpowiednich polach:
Tytuł: “Żółte kółka.Mam na imię Inna”
Autor: Eliza Piotrowska


Pani Jolu - szczególnie liczę na Panią ;-)  

UWAGA!!! głosy można oddać tylko do końca miesiąca (więc jak nie uda Wam się szybko zdobyć książki - zaufajcie mi i zagłosujcie :-)) - chętnym pożyczę książkę (napiszcie komentarz - kto będzie zainteresowany :-)

książkę czytaliśmy wszyscy razem - było super :-)


I znów z innej beczki :-)
Zobaczcie też jak ostatnio bawiłem się z moją babcią:



ale było fajnie :-)

zobaczcie też to - polubiłem Zuzi pałac :-)

























     I jeszcze jedno. Jutro mam wizytę kontrolną u kardiologa - trzymajcie kciuki, żeby otworek w moim serduszku już był zrośnięty !!! 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam do Was zaglądać- tyle radości i miłości w jednym miejscu :-) Kciuki trzymamy za serduszko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam miło :-) o serduszku damy znać wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotrusiu zawsze możesz na mnie liczyć. Postaram się, aby książka znalazła się w bibliotece. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń