13 stycznia 2015

Zuzia i ja

     Mam najlepszą siostrę na całym świecie. Jak tylko ją widzę, od razu mam uśmiech na twarzy. Ona umie mnie rozśmieszyć, pocieszyć, to ona najwięcej się ze mną bawi (niby rodzice też się bawią - ale Ona, umie robić to najlepiej :-) i zawsze ma dla mnie czas :-) i co jeszcze? .... mówi mi, że jestem najsłodszym, najukochańszym Jej braciszkiem i że zawsze tak będzie (jak tak mówi, a robi to często - rodzicom szklą się oczy, hmmm ciekawe czemu ;-)

wstawię tu kilka naszych wspólnych chwil :-)




4 komentarze:

  1. Piotrusiu dla mnie też zawsze będziesz najsłodszym "Słodziakiem".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :-) zrobiło się naprawdę słodko - przesyłam buziaki :-*

      Usuń
  2. Jakby to Szymon powiedział " To nie są słodziaki. To są MEGA słodziaki " .
    Zuziu Piotruś może byc dumny z takiej siostry bo Ty Zuziu jestes jego najukochańszą Siostrzyczką. Buziaczki dla Was krasnoludki

    OdpowiedzUsuń
  3. i już jest MEGA słodko - dzięki Szymuś - buziaki dla Ciebie i Twojej siostry Juleczki :-* no i oczywiście cioci i wujka :-*

    OdpowiedzUsuń