01 grudnia 2014

robię pranie, a poza tym są terminy - i to jakie ważne!!!

     Dzisiaj bardzo, ale to bardzo, chciałem pomóc mamie w domowych porządkach. Wybrałem pranie. Co prawda, nie sięgam jeszcze do pralki, ale segregacja ciuchów dobrze mi szła :-)

ojjj mama mnie nakryła ....

.... i po segregacji  :-(  - może innym razem :-) 


     Co jeszcze z nowinek - mam ustalonych kilka wizyt.
     Pierwsza wizyta, to standardowo rehabilitacja metodą Vojty, później szczepienie, a następnie rehabilitacja logopedyczna. Ojjj, to będzie ciężki dzień.

    Kolejna wizyta, to środowe spotkanie u nas w domu z pieskami, czyli DOGOTERAPIA :-))) - I TO WSZYSTKO DZIĘKI WAM - takie zajęcia będą refundowane przez "moją" fundację. Dziękuję :-*


     Następna wizyta, to - uwaga, uwaga - jestem umówiony do fryzjera :-) koniec z kitkami i włosami w oczach :-) juupi :-)  A kto dokona tej metamorfozy? - będzie, to mama mojego "zespołowego" kumpla Bartusia  pani Marta. Trzymajcie kciuki, żeby się udało !!!

     A na koniec tygodnia, spotkam się z gronem logopedycznym (zaznaczam nie byle jakim) i będę modelem podczas rehabilitacji z plastrami (po tym spotkaniu, powiem, jak to się fachowo nazywa - teraz jakoś mi wyleciało z głowy). Na to ciekawe (mam nadzieję) doświadczenie, zostałem zaproszony, przez moją fantastyczną  rehabilitantkę panią Martynę. Tak po cichu Wam powiem, że bardzo ją lubię. Trochę dziwna sprawa, bo nie lubię większości ćwiczeń, które z Nią wykonuję - to ćwiczenia metodą Vojty :-)))



     

3 komentarze:

  1. Piotrusiu Słoneczko, będę trzymała mocno kciuki za tego fryzjera. A swoją drogą, nie wiem komu tak bardzo zależy, aby pozbawić Cię tych cudownych loczków. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama naciska najbardziej - podobno dla mojej wygody :-) Wszyscy się zastanawiają co to będzie, hmmm .............. no cóż - zobaczymy w czwartek - TRZYMAJ KCIUKI Anonimie ;-) buźka

      Usuń
    2. No mówiłam...że te loki dodają mu animuszu :)) hehehe ach będę tęsknić za nimi...no ale cóż widziałam wersję nowego image :) też nieźle zakęcony :)

      Usuń